• وبلاگ : ...
  • يادداشت : روز قدس را تحريم كنيم!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 
    گريز از قانون مي‌تواند كشور را به بن‌بست‌هاي جدي بكشاند !

    در ابتداي امر شايد باور اين موضوع مشكل باشد كه اين سخن از زبان جناب موسوي است. اما واقعيت اين است كه اين جمله و صدها جمله شبيه به اين از موضوعات اساسي در تبليغات آقاي موسوي بوده و چند هفته بيشتر از زمان ايراد آنها نمي گذرد

    اين نامزد دوره دهم انتخابات رياست جمهوري پس از آنكه به نتيجه انتخابات اعتراض كرده و بر اساس اصول مسلم! خود را پيروز مطلق انتخابات دانست، حتي حاضر نشد تا اندكي به مسير قانوني اعتماد كند و حتي اين مسير را براي مدت كوتاهي هم شده بپيمايد. او و حاميانش كه تقلب در انتخابات را امري قطعي و يقيني مي پندارند و در تمام بيانيه ها و اظهاراتشان اين اصل اساسي و اثبات نشده را مفروض قطعي دانسته و سپس بر پايه آن موضع مي گيرند، حتي گام كوچكي براي طي مسير قانوني براي اثبات اين اصل باصطلاح يقيني و قطعي بر نداشتند تا شايد كمي بتوانند التزام خود را به شعارهايشان نشان دهند.
    سؤال اساسي اين است كه چگونه و به اين سرعت مي توان دو چهره كاملاً متفاوت داشت و براي اين سرعت عمل بايد به آقاي موسوي تبريك گفت.
    حال كه با گذشت مدت كوتاهي و به همين راحتي تمام شعارها فراموش مي شود، شايد بهتر بتوان بعضي شخصيتها را از پس نقابهايي كه بر چهره دارند شناخت. بله شايد اين مهمترين دستاورد انتخابات 22 خرداد باشد؛ شناخت چهره ها از پس نقابها!
    به گوشه ديگري از اين اظهارات دقت كنيد: " هيچ‌كس نمي‌تواند به خاطر اينكه با يك قانون مخالف است، كل قانون را زير پا بگذارد. كساني كه معتقدند بايد نظارت به گونه‌اي ديگر باشد، فعاليت كنند و زمينه اصلاح را به وجود بياورند" !
    وااسفا از اين همه تناقض كه زبان در وصف آن قاصر است.!