• وبلاگ : ...
  • يادداشت : روز قدس را تحريم كنيم!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 


    يک «طغلب گصطرده» ديگر

    در پي سخنان احمدي نژاد درباره مدارک دانشگاهي همسر مير حسين موسوي، زهرا رهنورد تصميم گرفت که در کنکور امسال شرکت کند.

    به همين خاطر همسر هاشمي رفسنجاني طي يک نامه سرگشاده به مسئول سازمان سنجش اعلام کرد “در صورتي که زهرا رهنورد در کنکور امسال قبول نشود تقلب گسترده اي در کنکور صورت گرفته است”

    به دنبال اين ماجرا مير حسين موسوي قبل از شروع آزمون، قبولي همسر خود در کنکور را اعلام کرد.

    موسوي براي جلوگيري از تقلب در کنکور کميته صيانت از سوالات را با همکاري دوستانش ايجاد کرد.

    خبرنگار ما که درخواست کرد نامش فاش نشود اعلام کرد: افرادي بصورت کاملا ناشناس قبل از باز شدن درهاي کنکور بين داوطلبان کنکور ، مداد هايي را پخش مي کنند که بعد از گذشت چند ساعت رنگ آنها از روي کاغذ پاک مي شود!

    زهرا رهنورد هنگام آزمون وقتي فهميد که سوالات مشکل است و شانس قبولي در کنکور را ندارد ، به مراقب که يکي از خبره ترين افراد در شناسايي افراد متقلب در کنکور است گفت: اين سوالات چيز هست چيز ديگه!!

    بعد از آزمون مير حسين موسوي که فهميد همسرش در آزمون قبول نميشود طي بيانيه اي شديد لحن از تمام داوطلبين که جمعيتي حدود 13 هزار نفر ميشدند خواست تا به خيابان ها بريزند.همچنين با بيان اينکه در کنکور امسال تقلب گسترده اي صورت گرفته است خواستار کنکوري ديگر و با شرايطي بهتر شد.

    سازمان سنجش از زهرا رهنورد درخواست کرد براي پي گيري اين مشکلات برگه ي او را دوباره بررسي کنند و حتي اگر لازم شد برگه هاي 10 درصد داوطلبان را نيز دوباره بررسي کنند!!

    زهرا رهنورد که فهميد از اين ماجرا بيشتر ضرر خواهد کرد در جلسه اي که براي باز خواني اوراق داير شده بود حضور نيافت و براي دريافت مطالبات خود از راه هاي غير قانوني مدارک دانشگاهي بسيار معتبري !! دريافت کرد.

    + محمد 

    تقلب در کنکور سراسري

    به گزارش خبرگزاري هاي خيلي معتبر، يکي از داوطلبان کنکور ديروز پس از رويت سئوالات كنكور خود را نفر اول اعلام كرد و از مسئولان دانشگاه صنعتي شريف خواست تا از هم اكنون براي روز 1 مهر ماه براي او غذاي سلف دانشگاه را رزرو نمايند.

    همچنين اين داوطلب کنکور اعلام كرد كه اگر نفر اول كنكور نشود قطعا تقلبي صورت گرفته و بايد كنكور از اول و با نظارت اساتيدي از دانشگاه لس‌آنجلس برگزار شود.

    وي همچنين از الان متن نامه اي را به سازمان سنجش آماده انتشار كرده است كه بدين شرح است:

    سازمان شريف سنجش
    انا لله و انا اليه راجعون
    همانطور كه پيش بيني مي شد در كنكور تقلب شد. پس زود كنكور را از اول برگزار كنيد.
    اصلا مگر مي شود من مجاز نشوم؟!
    ضمنا از كليه كساني كه كنكور داده اند خواهش مي‌شود بريزند خيابانها.
    والسلام
    رئيس سازمان اطلاعات آماري آمريكا نيز ديروز در اظهارات مداخله جويانه اي از اين داوطلب کنکور دفاع كرده و از دولت ايران خواست تا صداي معترضين كنكور را بشنود.

    اوباما نيز گفت: ما به دقت همه چيز را مي بينيم.

    ×××

    بيانيه شماره 107 داوطلب

    مردم شريف ايران

    تسليت

    ما تا آخرين قطره خون و آخرين قطره جوهر خودكار تا ابطال كنكور در كنار مردم خواهيم ماند و از صحنه كنار نخواهيم رفت و از هواداران ميليوني خود مي خواهيم همچنان با كارهاي ذيل در صحنه باشند.

    1- شبها سوت بزنند
    2- صبح ها صبحانه بخورند
    3- سينما بروند
    4- استخر بروند
    5- ……

    والسلام

    همچنين تعدادي از بازيگران و اهالي هنر نيز از ايشان حمايت كردند:

    1- مظفرالدوله ايلخان منش
    2- محمدرضا صمدپور اصل
    3- ….
    .
    .
    606 – ملك الملوك اصغر نژاد

    + محمد 
    واقعا تعجب مي کنم وقتي مي بينم که موسوي اين همه شعار در مناظره داد و حالا دقيقا بر خلاف گفته هاي خود عمل مي کند. اتفاقا اين اغتشاشات اخير باعث شد خيلي مسائل روشن بشه و نقاب خيلي ها برداشته بشه چه در داخل و چه در خارج.ديگر مشخص شد که چه کسي واقعا به فکر آرامش و امنيت مردم کشورشه و چه کسي نيست.چه کسي به فکر ميزه و چه کسي نيست . چه کسي ديکتاتوره و چه کسي نيست . من فکر مي کنم وقايع اخير با وجود تلخي زياد ولي حقايق خوبي را براي مردم آشکار کرد.
    + محمد 
    سلام به همه دوست داران حق و حقيقت
    خواهش مي کنم يه سر به اين آدرس بزنيد و ببيند چطور يه آدم سبز مي تونه باعث اين همه قرمزي بشه. لطفا عزيزاني که سابقه بيماري قلبي دارند نگاه نکنند. (خشونت سانسور شده) http://ettehad88.blogfa.com/
    + محمد 
    گريز از قانون مي‌تواند كشور را به بن‌بست‌هاي جدي بكشاند !

    در ابتداي امر شايد باور اين موضوع مشكل باشد كه اين سخن از زبان جناب موسوي است. اما واقعيت اين است كه اين جمله و صدها جمله شبيه به اين از موضوعات اساسي در تبليغات آقاي موسوي بوده و چند هفته بيشتر از زمان ايراد آنها نمي گذرد

    اين نامزد دوره دهم انتخابات رياست جمهوري پس از آنكه به نتيجه انتخابات اعتراض كرده و بر اساس اصول مسلم! خود را پيروز مطلق انتخابات دانست، حتي حاضر نشد تا اندكي به مسير قانوني اعتماد كند و حتي اين مسير را براي مدت كوتاهي هم شده بپيمايد. او و حاميانش كه تقلب در انتخابات را امري قطعي و يقيني مي پندارند و در تمام بيانيه ها و اظهاراتشان اين اصل اساسي و اثبات نشده را مفروض قطعي دانسته و سپس بر پايه آن موضع مي گيرند، حتي گام كوچكي براي طي مسير قانوني براي اثبات اين اصل باصطلاح يقيني و قطعي بر نداشتند تا شايد كمي بتوانند التزام خود را به شعارهايشان نشان دهند.
    سؤال اساسي اين است كه چگونه و به اين سرعت مي توان دو چهره كاملاً متفاوت داشت و براي اين سرعت عمل بايد به آقاي موسوي تبريك گفت.
    حال كه با گذشت مدت كوتاهي و به همين راحتي تمام شعارها فراموش مي شود، شايد بهتر بتوان بعضي شخصيتها را از پس نقابهايي كه بر چهره دارند شناخت. بله شايد اين مهمترين دستاورد انتخابات 22 خرداد باشد؛ شناخت چهره ها از پس نقابها!
    به گوشه ديگري از اين اظهارات دقت كنيد: " هيچ‌كس نمي‌تواند به خاطر اينكه با يك قانون مخالف است، كل قانون را زير پا بگذارد. كساني كه معتقدند بايد نظارت به گونه‌اي ديگر باشد، فعاليت كنند و زمينه اصلاح را به وجود بياورند" !
    وااسفا از اين همه تناقض كه زبان در وصف آن قاصر است.!
    + اهميت تحقيق براي كانديداي اصلح 

    با سلام
    بي مقدمه ميگم امسال آقاي احمدينژاد امام ره و يارانش را نشانه گرفته است حتي در اصفهان عليه نوه امام ره سيد حسن هم صحبت کرده .بنده تا چند ماه پيش از حرفهايش خوشم ميامد ولي حال که رهبر گفته اصلح را انتخاب کنيد با تحقيق به نتيجه اين رسيدم که آقاي احمدينژاد اصلح نيست. و اين را هم بگويم که آقاي احمدينژاد همه اين حرفهايش سازماندهي و هدفمند است و از آنجايي که فهميدم خيلي خيلي خطرناکتر از اين است که بتوانيم تصورش را هم بکنيم.آگاه باشيد و هشيار و فريب ظاهر را هم نخوريد.يه مثال ميزنم تيمور لنگ که آدم بدي بود و خون مردم را ميريخت. حافظ قرآن کريم بود.
    اصل عمل هست و حرف ملاک نيست مطمئن باشيد خطر بزرگي در پيش است که اگر ملت قفلت کنند فريب ميخورن.همين ايام فاطميه در بيت رهبري همان ماجراي قلم و دوات پيامبر اتفاق افتاد.همان قلم و دواتي که پيامبر در بستر درخواست كرد و ميخواست تا بعد از خودش حضرت علي ع را ولي مومنين گرداند که آن داستان تاسف بار بوجود آمد.بهتر است اينها را بدانيم که رييس جمهور سوگند خوردند که در جهت حفظ نظام و تقويت آن بكوشد و جز صداقت و راستگيي چيزي نگويند در همين حال راه امام ره و ياران امام و کساني که مورد تاييد رهبري هستند را زير سئوال بردند بطوريکه الان دشمنان ميگن که ما اينهمه سال زحمت کشيديم که اين کشور را به اين مشکل دچار کنيم ولي نتوانستيم اينطور که رييس جمهور ايران تخريب کرد تخريب کنيم بهرحال اقاي احمدينژاد دشمنان را شاد کردند و همينطور بازيچه ديگران شده و هر کاري ميخواهند ميکنند.خبرهاي زيادي دارم که وضع بسيار خطرناک است که نميتوانم بگويم.بهتر اين است که حداقل واقع بين و آزاده باشيم تا گمراه نشويم و ديگران را هم بيدار کنيم چون اين مملکت که به اينجا رسيده يک شبه به دست نيومده و بسيار خونها ريخته شده و بسيار شهيد داده شده پس وظيفه ما سنگين است و بايد از آرمانها و شهدايمان دفاع کنيم و نگذاريم که کساني به عنوان رييس يه مملکت مملکت را دچار تفرقه و خطر ... کند.الان خود مسئولين ستادهاي احمدينژاد هم ناراحت از اين حرکت رئيس جمهور هستند و موضعشان نسبت به آقاي احمدينژاد عوض شده و سمت کانديداي ديگري رفته اند.

    بنده نميخواهم بگم كه بعد از تحقيقم چه كسي را اصلح ميدانم ولي اين مطلب را بابت اهميت تحقيق در مورد كانديداها متذكر شدم که مورد تاکيد رهبر بوده است هر چند ميدانم شما آگاه و بيدار هستيد.
    والسلام

    به نام خدا

    به اطلاع مي‌رساند شما به موج وبلاگي "حاميان دکتر احمدي‌نژاد" دعوت شده‌ايد.

    منتظر حضور پرمهرتان هستيم.

    در ضمن از همه وبلاگ‌نويسان عزيز براي شرکت در اين حرکت خودجوش دعوت به عمل مي‌آيد.

    ميدونم